.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست اعضای مجلس خبرگان از هاشمی

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اکثریت مجلس خبرگان بر این موضوع تأکید دارند که آقای هاشمی باید مرزبندی شفاف با فتنه‌گران داشته و سکوت خود را بشکند، گفت: واقعیت این است که هاشمی اشتباه می‌کند.
به گزارش شمال نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با فارس با تصریح بر اینکه سکوت هاشمی در برابر فتنه سال گذشته امری اشتباه است، اظهارداشت: واقعیت این است که هاشمی اشتباه می‌کند و باید از مسیر فعلی بازگردد.

وی با بیان اینکه آقای هاشمی باید مرز خود را با فتنه‌گران آشکار کند، گفت: انسان آزاده باید صریح باشد؛ آقای هاشمی قاعدتاً باید با صراحت مواضع خود را بیان کرده و با مقام معظم رهبری هماهنگ باشد؛ چراکه اگر خلاف این عمل کند، اشتباه کرده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطر‌نشان‌کرد: اکثریت مجلس خبرگان بر این موضوع تأکید دارند که آقای هاشمی باید مرزبندی شفاف با فتنه‌گران داشته باشد و سکوت خود را بشکند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد اصلانی 2 بهمن 1389
این آقای ممدوحی در زمان حیات حضرت امام کجا تشریف داشتند .سوابق مبارزاتی ایشان بر علیه ظلم وستم شاه جائر در چه رتبه ای قرار داردکه الان اظهار فضل می کنند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.